[Talk-cz] Mapnik

Jakub Rychlý jakub.rychly na weboveaplikace.info
Pátek Únor 11 19:54:22 UTC 2011

Hlásím částečný úspěch. Problém je s největší pravděpodobností ve VirtualBoxu. Hostovaný Linux padal rychleji při větším počtu přiřazených virtuálních procesorů. Workraundem je fungovat s jedním procesorem, nebo zakázat při spouštění Linuxu ACPI a fungovat svižněji s více procesory. Díky všem za rady a názory.

Rychlý