[Talk-cz] Mapnik

Pavel Kovář fox na vsetin.org
Pátek Únor 11 18:28:21 UTC 2011

No jak se tak dívám tak nejnovější ubuntu se swapem zachází asi jinak

fox na Listicka:~$ free -m
              total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:          2006       1962         43          0         81        929
-/+ buffers/cache:        952       1054
Swap:         1458          0       1458

IMHO problem bude v té virtualizaci Už jenom kvůli té rychlosti bych
koupil nějaký rychlejší malý disk někde z aukce a nebo bych shrinknul
stavájící pratišnu s win a naistaloval tam linux normálně. Když jsem
posledně pokoušel pustit archlinux pod virtual boxem tak se taky docela
náhodně sekal. Možná to bude dělat i s ubuntu.