[Talk-cz] dotaz na ceniaortofotomapu

hanoj ehanoj na gmail.com
Neděle Únor 13 16:19:18 UTC 2011

> Já zápasím se zcela jiným zádrhelem, mapa z geoportal.gov.cz je v JOSM
> rozsekaná, protože jednotlivé dlaždice jsou natočené a zdeformované.  Vypadá to
> jako nesprávně zvolená projekce, ale experiemnty s tímto parametrem nikam
> nevedly.
>
> Tady je ukázka:
> OK: http://geoportal.cenia.cz/
> špatně: http://geoportal.gov.cz
>
> Parametry jsou identické, liší se jen server.
*** problem je na strane ArcGIS serveru GOV, drive s tim mela problemy
i Cenia. Zdrojova data ortofotomap jsou v ESRI:102067 (S-JTSK) a
transformace do EPSG:4326 (WGS84), ktery pozadujete neprobiha
korektne.

>  Máte někdo nápad jak získat v obou případech stejný obrázek?
*** stahnout data v ESRI:102067 na nejaky proxy wms server a provest
transformaci do 4326 az na nem. Nebo pockat/pozadat je, az to opravi.

hanoj