[Talk-cz] dotaz na ceniaortofotomapu

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Neděle Únor 13 17:01:23 UTC 2011

Zdravím,
 problém je IMHO ještě někde dál: já mám totiž pocit (zatím, jsem si to
ale neověřoval u správce toho arcgis serveru), že všechny (většina?) WMS
dostupných z ns.cenia.cz (geoportal.gov.cz) jsou jenom interface k už
předem vygenerovaným dlaždicím. Takže, ten nový server se ani nenamáhá
je nějak otočit, ale vrátí +- oblast, jakou člověk chce - sice se
souřadnicemi WGS84, ale v projekci JTSK (jestli se vyjadřuju správně),
protože to bere z těch už hotových dlaždic (měřítek). To je samozřejmě
MAZEC.

Já to ověřím - zatím je to jenom můj pocit na základě toho, co jsem
viděl.

Každopádně, vzhledem ke směrnici INSPIRE a vzhledem k možnostem, které
ArcGIS server poskytuje mám neoficiální, nepotvrzené echo zprávy
zevnitř, že se snad možná bude přecházet na MapServer nebo Geoserver -
jak říkám, nevím to jistě, spíš se ke mě něco dostalo. To by potom
problémy snad vyřešilo.

Momentální řešení: jestli chodí geoportal.cenia.cz, tak bych se toho
držel.

Jachym