[Talk-cz] dibavod - duplicitní Lu?nice a dal?í malé toky

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Neděle Únor 20 13:56:32 UTC 2011

Ahoj.

Při editaci jsem si náhodou všiml, že dolní tok Lužnice a několik
menších toků je duplicitně (Hlavní stoka, Rybniční stoka a další
přívodní stoky k Nadějské rybniční soustavě.

http://www.openstreetmap.org/?lat=49.109&lon=14.74794&zoom=15&layers=M

Jak byste doporučovali postupovat?

Původní Lužnice je součástí relace waterway, dibavod tuto značku nemá.
(A mimochodem, destination=Moldau mi připadá poněkud zvláštní). Data
poměrně dobře sedí na sobě (odchylka většinou do 10m).

Předpokládám, že pro stoky bude dibavod přesnější - mapování v lese jde
špatně jak s GPS, tak s ortofoto. Ale data dibavod jsou nesprávně
pospojovaná do větších celků (pojmenované stoky - dibavod neznal místní
jména těchto stok). Existuje nějaká konvence pro dibavod:id, pokud
rozdělím jeden původní objekt nebo spojím dva původně různé? Nebo
spojování nedoporučujete?

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx