[Talk-cz] import adres pardubice

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Únor 21 08:48:01 UTC 2011

> Byl by odkaz na předchozí diskuzi?
*** myslim ze to je tato:
http://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg04099.html

> Byl by příklad?  Budovy v katastru mají vždy maximálně jedno popisné čislo.
*** rozdil je v cislech orientacnich, popisne je stejne. Zpravidla se
jedna o narozi, nekdy i radovou zastavbu.
napr: blok budov kvetinarska, masarykova, zelny trh
http://osm.org/go/0Jv1vp@fP--

> Ve výše uvedeném alternativním návrhu zůstávají body body a patří do cest které
> tvoří obrysy budov.  V případě úpravy informace v adresním bodu je jedno jestli
> je-li součástí cesty či ne.
*** aha, to jsem nepochopil, myslel jsem ze tagy jsou pridany
polygonu, nikoliv ze bod je jako jeden z bodu tvorici polygonu.
Otazka je co tato komplikace prinasi. Zjisteni informace "v jakem
polygonu lezi bod" je zakladni prostorovy dotaz implementovany snad do
kazde geo knihovny.

hanoj