[Talk-cz] import adres pardubice

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Pondělí Únor 21 15:08:04 UTC 2011

On Mon 21-02-11 09:48:01, hanoj wrote:

> *** myslim ze to je tato:
> http://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg04099.html

OK, podívám se.

> *** rozdil je v cislech orientacnich, popisne je stejne. Zpravidla se
> jedna o narozi, nekdy i radovou zastavbu.
> napr: blok budov kvetinarska, masarykova, zelny trh
> http://osm.org/go/0Jv1vp@fP--

Jistě, už chápu.  V Praze jsem také našel snadno příklady.

> *** aha, to jsem nepochopil, myslel jsem ze tagy jsou pridany
> polygonu, nikoliv ze bod je jako jeden z bodu tvorici polygonu.
> Otazka je co tato komplikace prinasi. Zjisteni informace "v jakem
> polygonu lezi bod" je zakladni prostorovy dotaz implementovany snad do
> kazde geo knihovny.

"Komplikace"?  Měl jsem za to, že diskutujeme možnosti ukládání informací do
Openstreetmap s ohledem na pozdější dávkové zpracování.  Nikdo tím není nucen
komplikovat si práci.

Návrh "tagy na polygonu" padl kvůli nárožním budovám, body uvnitř polygonu jsou
zaběhnutý postup, body součástí polygonu může být přijatelná alternativa pro
ty, kdo chtějí mít nějak "napevno" spojený dům s adresou.  OK?

Libor