[Talk-cz] import adres pardubice

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Únor 21 16:39:15 UTC 2011

> "Komplikace"?  Měl jsem za to, že diskutujeme možnosti ukládání informací do
> Openstreetmap s ohledem na pozdější dávkové zpracování.  Nikdo tím není nucen
> komplikovat si práci.
>
> Návrh "tagy na polygonu" padl kvůli nárožním budovám, body uvnitř polygonu jsou
> zaběhnutý postup, body součástí polygonu může být přijatelná alternativa pro
*** Jednotnost zadavani dat je velka vyhoda... Tato alternativa
znamena, ze pri presunu tohoto bodu se musim ptat, zda nema nejakeho
rodice, jinak znicim way jiz je clenem. Stejne tak pri manipulaci s
way.

> ty, kdo chtějí mít nějak "napevno" spojený dům s adresou.  OK?
*** Co je konkretnim prinosem tohoto pevneho spojeni?

PS: Kdyz mezi gisaky reknu, ze v OSM nelze na prvni pohled rozlisit
mezi polyline a polygon, musim ho obratem pozvat na panaka.

hanoj