[Talk-cz] import adres pardubice

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Únor 22 15:30:11 UTC 2011

Adresní bod je v ČR asociován buď s domem, nebo s vchodem (alespoň v Praze, navíc ten vchod nemusí existovat).

Jedna věc je, aby se bod zobrazoval v místě toho vchodu, na to ho stačí posunout (a víc to nekomplikovat).

Druhá věc je, jestli by nebylo vhodné mít v mapě asociaci mezi domem/vchodem a adresním bodem. Tato informace v mapě nyní není (komplikovaně by se dala zjišťovat hledáním bodu v polygonu), ale mohla by být docela užitečná. V současném stavu nejde jednoduše zjistit věci jako: jakou adresu má škola s názvem XY, co je v obchodním bodě s adresou YX za obchody apod.
Umísťování bodů na obvod ani psaní adres do polygonu budovy se mi nezdají jako nejšťastnější řešení. Možná by šlo vymyslet něco s relacemi, ale to by zase možná bylo moc komplikované.