[Talk-cz] import adres pardubice

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 00:20:52 UTC 2011

> Zmínili jsme orientační čísla budov.  To jsou tabulky připevněné na
> vnějšku
> obvodových zdí domů.  Jak už jsme diskutovali u nárožních domů, jedno
> orientační číslo domu může mít jeden adresní bod.  Selský rozum mi
> praví, že by
> měl být v místě, kde se vyskytuje ona tabulka s orientačním číslem -
> tedy
> v mapě na obrysu budovy.  Tolik úvaha z pohledu uživatele mapy.

 Ano, a přidal by se tam pak tag building=entrance aby to mělo logiku

 Problém pak ale může vznikat, pokud si někdo (např. přes XAPI) stáhne
 nějaké adresní body a pak s nimi začne hýbat. Pokud je bude posouvat
 např. iniciativně do středu budovy, může nechtěně zmrvit geometrii
 budov.

 Osobně jsem pro, aby se adresní body nepřidávaly ani do polygonů budov,
 ani nemixovaly s POI - aby to byly samostatné body. Možná by šel napsat
 skript, co by tohle kontroloval - z dumpu z geofabrik vytahá adresní
 body co mají buď tagy navíc (tedy POI spojené s adresou), jsou na
 polygonu (což zas není takový problém, pokud to není např. rohová
 budova, osobně bych to tak už v mapě nechal pokud ten tag někdo dá na
 budovu) nebo jsou součástí jiného polygonu (v lepším přáípadě polygonu
 budovy, v horším je někdo omylem napojí do zcela nesouvisejícího
 polygonu - nutno z polygonu odpojit, ) a to by se pak dalo využít k
 opravám.

 Martin