[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Únor 24 09:11:09 UTC 2011

Ale on neprotéká, on se do rybníka vlévá a z rybníka jde nový potok, i
když má stejné jméno. Navíc občas hlavně u větších rybníků, kde je hodně
přítoků, je tam příšerný nic neříkající uzel. Osobně je mažu a zakončuju
potok na hraně vodní plochy. Vždy se to tak dělalo, tak proč to měnit.