[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Únor 28 06:38:07 UTC 2011

Promiň, ale když dojdeš k rybníku nebo nádrži, tak se každý zeptá, co je
to za rybník nebo nádrž, ale nikdo se nezeptá, co je to za řeku. Vůbec
mi tu nejde o renderer, ten ať si dělá co chce, ale řeka v tom místě
prostě není. A pokud jde o to, že každý algoritmus pozná, že ta řeka je
uprostřed vodní plochy, tak to selhává, pokud si někdo bude chtít udělat
strom vodních toků a stáhne si jen waterway. Pak mu ten strom vyjde
nesmyslně, naopak pokud se použije jiný tag, tak v tom stromě bude
vidět, že na tý řece "něco jako nádrž" je. Nehledě na to, že stáhnout
kvůli tomu i všechny vodní plochy a prohledávat všechny waterway na
přítomnost uvnitř water nebude zrovna nejrychlejší.

A argument, že pokud se rybník nebo nádrž vypustí, tak tam poteče řeka
je trošku vedle. Mapujeme skutečnost, ne to, že se jednou za dva roky na
týden rybník vypustí kvůli výlovu. Navíc chovných rybníků zase tolik
není. Nádrže se nevypouští vůbec, pokud se jednou za 30 let nečistí.
Nebo už jsi viděl Lipno vypuštěné? Když už, tak jsem pro nový tag (nebo
doplněk tagu, jak tu někdo psal), že to ve skutečnosti není vodní tok.

A jestli jsi někdy něco programoval, tak mi dáš za pravdu, že řešit
každou výjimku programově zvyšuje náročnost algoritmu na čas ne násobně,
ale spíš 2^N.

Jsem pro nemazání, ale pro zavedení nového tagu, ať je to odlišené,
protože tam ten tok v reálu prostě není.