[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Únor 24 11:13:09 UTC 2011

Dne 24.2.2011 11:34, MP napsal(a):

> Ta mapa pokryti - to jako software ktery napr. pro zadany wifi vysilac
> spocte odkud je na nej videt? Je ten software nekde verejne dostupny?
> Pokud uvazuje i vyskova data, napr. ze SRTM, mohl by to byt celkem
> zajimavy projekt ....

Doted jsme pouzivali treba RadioMobile, ale nevyhovuje mi svym ovladanim
a tim, ze prave neuvazuje lesy, budovy atp. Taky je dost pomaly.
Postavil jsem to zatim nad 3Dkyblsoftim OSM2POV (diky Alesi)
SRTM tam budu cpat v nejblizsich dnech, aby to melo nejaky vysledek.

SRTM dam pak take k dispozici zpet pro kyblsofti mapu, ale tam uz to
bude zpusobovat celou radu problemu s vykreslovanim - ja mam tu vyhodu,
ze ten pohled se renderuje z nadhlavniku, takze me spousta veci netrapi.