[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Únor 28 09:12:08 UTC 2011

To se tady takhle můžeme hádat do nekonečna a nikam to nepovede. Jasně
že ta voda tím rybníkem protéká, ale je to stojatá voda a to není přece
řeka.

Abych to zakončil - já navrhuju toto:
1. Dělat relaci toku, která bude obsahovat všechny elementy (klidně i
včetně nádrží a přítoků) - pak se jedním dotazem získá celý tok
2. části kde je tekoucí a ničím nepřekrytá řeka (kromě riverbank) značit
jako waterway=stream/river/...
3. části uvnitř rybníka/nádrže označit dalším tagem či dodatkem tagu,
který renderer může ignorovat bez toho, aby musel hledat všechny vodní
plochy

Vyřeší to vše od stromové struktury po renderer (jednodušší algoritmus -
v podstatě nezměněn). Ty navrhuješ ignorovat všechny okolo, ať si to
každý zalgoritmizuje sám a počítá třeba na superpočítačích, aby se to
všechno stihlo spočítat do příštího století.