[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Marek Prokop marek na sovavsiti.cz
Pondělí Únor 28 10:54:55 UTC 2011

Ahoj,

tuhle diskusi sleduji s velkým zájmem, protože jsem sám před časem
přemýšlel, jak toky uvnitř rybníků řešit. Přiznám se, že jsem nevěděl,
že jde o chybu rendereru, takže jsem jich několik smazal. Nyní jsem na
pochybách, protože obě strany mají rozumné argumenty.

Nicméně na celé diskusi mne hodně zaráží jedna věc. Jak to, že tohle
řešíme v lokálním českém fóru? Cožpak neexistuje jednotný způsob pro
celý svět? Buď existuje, a pak by mělo stačit odkázat na dokumentaci,
nebo neexistuje, a pak by se to mělo řešit na celosvětové úrovni.

Přijde mi absurdní, abychom si to nějak udělali v Česku a úplně jinak
se to dělalo jinde.

Zdraví,

Marek