[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Mike mike na mikecrash.com
Pondělí Únor 28 13:04:52 UTC 2011

On 28.2.2011 11:58, "Petr Morávek [Xificurk]" wrote:

> Stále čekám na nějaký rozumný argument, proč to měnit.
>
> * Stromovou strukturu toků atd. dostane člověk i v současném stavu
> (pokud mu teda někdo zrovna neumaže ten tok skrze přehradu/rybník).
> * Současným rendererům to vůbec nepomůže a ani to nepotřebují.
>
> Jestli tedy hlavním argumentem zůstává, že "řeka v tom místě
> prostě není", tak bys asi na základě stejné logiky měl do návrhu
> zahrnout i oblasti před většími jezy a některé meandry řek - tam je taky
> více méně stojatá voda ;-)
>
> Petr

Ne ne, hlavní argument je:
1. jinde se to tak nedělá, budeme mít zase něco extra, někdo tu psal, že
to tak je v Rakousku, ale co jsem koukal na jezera v Alpách, tak tam to
tak není (link?), možná je to po nějakém importu a budou to opravovat
2. nutíme dělat změnu v rendereru jen kvůli nám
3. zvyšuje to zbytečně výpočetní náročnost na renderer
4. při stáhnutí stromu lze spočítat, jaká je celková délka řeky, dělka
tekoucí řeky a délka nádrží

Argument o jezech snad ani nebudu komentovat.
Nechápu, v čem je problém doplnit tam nějaký tag nebo ho změnit na něco
jiného. Snad jen to, že je to práce navíc?