[Talk-cz] "Infikovan?" data

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Neděle Červenec 3 20:28:55 UTC 2011

> na
> bych
>
> *** Myslim, ze tento dotaz je irelevantni. Puvodcem importovanych dat
> je treti strana, nikoliv uploaderi. Pouze import probehl procesne
> jinak, nez byly v te dobe uznavane metodiky. Data importovali lide
> skrze sve osobni ucty, nikoliv pres abstraktni ucelove ucty. Proto je
> mozno se na takova data divat jako nesouvisejici s majiteli uctu,
> skrze ktera byla na server odeslana.
>
> Tedy je mozno pro potrebu prelicencovani import fakticky oddelit od
> uzivatelskych uctu podle danych pravidel pro migraci na ODbL (tj.
> [...]
Na datech uhulu ale probíhala nějaká generalizace. Kdo ji prováděl a jakým
algoritmem? Pokud byla provedena dostupným algoritmem, nebo pokud si
uživatel, který generalizaci prováděl nenárokuje na generalizovaná data
zvláštní licenci, je to OK. Pokud ale byla provedena nějakým neveřejným
algoritmem a uživatelem, který si nárokuje na generalizovaá data striktně
pouze CC-BY-SA, může to být problém. Pamatujete si to někdo, nebo to mám
zkusit dohledat v historii listu?

=TT=