[Talk-cz] "Infikovan?" data

hanoj ehanoj na gmail.com
Neděle Červenec 3 18:29:17 UTC 2011

> Zrovna BNHELP jsou tak nekvalitní data, že pokaždé když na jejich zbytky
> narazím, lituji že jsme je tenkrát importovali.
> Když si pak vezmu jak rychle byly hotové silnice 3. třídy, tak jedničky a
> dvojky by byly v tom entuziastickém období hotové max. za měsíc ručně. Jó
> byla to jiná doba :-) Škoda :-(

*** Nic nebrati ta puvodni data HS-RS systematicky opravovat, pripadne
mazat a nahrazovat lepsima (Sam jsem to v mistech, kde mapuji delal).
Pokud si matne pamatuji, tak silnice III. trid udelal skoro cele jeden
clovek (user:"Petr Dlouhy").

> Jinak Pavle, jsem rád, že jsi neopustil konferenci, i když už se nechceš na
> projektu aktivně účastnit. Přemýšlel jsem ještě o těch importech a měl bych
> na Tebe jednu prosbu. Souhlasil bys prosím s tím, aby se data, která jsi
> importoval (a pouze importy, ne data na kterých jsi pracoval ručně)
> přelicencovala na novou licenci?

*** Myslim, ze tento dotaz je irelevantni. Puvodcem importovanych dat
je treti strana, nikoliv uploaderi. Pouze import probehl procesne
jinak, nez byly v te dobe uznavane metodiky. Data importovali lide
skrze sve osobni ucty, nikoliv pres abstraktni ucelove ucty. Proto je
mozno se na takova data divat jako nesouvisejici s majiteli uctu,
skrze ktera byla na server odeslana.

Tedy je mozno pro potrebu prelicencovani import fakticky oddelit od
uzivatelskych uctu podle danych pravidel pro migraci na ODbL (tj.
import+zmeny uzivatelu schvalujicich ODbL).

ha
hanoj