[Talk-cz] Navigace OSMAnd - odbočování na dálnici

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Neděle Červenec 10 19:58:49 UTC 2011

Marek Prokop píše v So 28. 05. 2011 v 11:22 +0200:
> Ahoj,

> Ano, je to tak.

> Někdy rozlišuje, ale zde ne.

Na něco podobného jsem narazil na odbočce z Pražského okruhu na D8.
Navigace (navit) hlásila "odbočte mírně vlevo", v realitě bylo třeba
odbočit mírně vpravo.
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.094055&lon=14.59401&zoom=18&layers=M

Kontrola OSM dat ukázala důvod - odbočka byla nakreslená v místě zatáčky
pod tak malým úhlem, že se to navigaci jevilo jako:
- Pražský okruh pokračuje vlevo,
- na D8 se odbočuje mírně vlevo.

Podle mne stačí tvar křižovatky v datech upravit tak, aby odbočka byla
napravo od rovného směru, případně aby svírala vůči rovné linii větší
úhel.

Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx