[Talk-cz] Navigace OSMAnd - odbočování na dálnici

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Červenec 11 09:02:59 UTC 2011

Dne 11.7.2011 1:24, Stanislav Brabec napsal(a):

> Tady šlo o něco jiného - potřeboval jsem odbočit, a v datech OSM tato
> odbočka vedla mírně vlevo a hlavní tah vedl ještě více vlevo. Navigace
> tedy "správně" hlásila "Odbočte mírně vlevo."

Vzdyt jo, je to tam lehce stoceny doleva => navigace by mela zahlasit
neco jako "zaradte se do praveho pruhu" (rekneme km pred sjezdem) +
nasledne "zaradte se do praveho odbocovaciho pruhu - sjedte z dalnice" -
bez ohledu na to, jestli ve skutecnosti zataci doleva. Poznat ze je na
dalnici/rychlostni silnici preci muze, ty data ma.