[Talk-cz] Dotaz novacka - sousedici plochy kolem pozemnich komunikaci (prilinani ploch k pozemnim komunikacim)

MP singularita na gmail.com
Úterý Červenec 12 23:36:49 UTC 2011

Obecne by se ve vetsine pripadu liniove (cesty....) a plosne objekty
(pole, loky, atd...) spojovat nemely (i kdyz jsou vyjimky, napr. pokud
hranice nejakeho CHKO je dana definovana stredem slnice)

Pokud se napr. pole spoji se silnici, ma to nasledujici nevyhody:

* Plocha ma jinou plochu (vetsi) nez ve skutecnosti
* klasicke 2d rederery to zvladaji, ale 3d renderery s tim mohou mit
mozna problem (pri trose smuly muze napr. pole koncit v pulce silnice)
* V editoru se s tim hur manipuluje - kliknu na silnici a nekdy se
vybere silnice,nekdy pole (pokud oboji splyva)
* V mistech kdy se plocha odpojuje od silnice muzou vznikat ruzne
nepresnoti
* Pokud se později namapuje něco mezi hranicí plochy a silnice
(lavička, lampa, strom, ...) tak je pak nutno bud plochy spravit aby se
uz nedotykaly, nebo vznikne nelogicnost (lavicka co je kus za krajem
pole je v datech uvnitr)

Takze bych doporucoval plochy dotahovat jen tam, kde skutecne jsou. Ne
az doprostred silnice.

Martin