[Talk-cz] Dotaz novacka - sousedici plochy kolem pozemnich komunikaci (prilinani ploch k pozemnim komunikacim)

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Červenec 13 07:11:05 UTC 2011

Dne 12.7.2011 22:03, Pavel Bokr (OSM) napsal(a):
> [...]
> plochy az na cestu v ose komunikace reprezentujici komunikaci nebo ty
> plochy presne ukoncit na skutecnem rozhrani mezi okrajem komunikace a
> prislusnou casti "krajiny".
>
> Treba jestli zastavbu ukoncit treba dle DKM na okaji komunikace se
> kterou tesne sousedi nebo az na ceste reprezentujici osu komunikace.
> Nebo napriklad z jedne strany les a z druhe zahrada pokud opet oboji
> tesne sousedi s komunikaci tak jestli je ukoncit presne na okrajich
> komunikace (treba opet dle DKM) nebo jestli to napojit na sdilenou

Tohle rozhodne nespojovat. Spojovat ma smysl to, co opravdu linii sdili.
Tedy napr pokud hranice lesa je zaroven hranici zahrady, tak je to
vporadku, ale osa silnice hranici lesa rozhodne neni ani byt nemuze.
Obecne je lepsi se spojovani vyhnout, pokud to ma rozumny duvod,
protoze, jak bylo receno, se stim pak hur pracuje. Reneder neresit, to
ze neco renederuje dobre/spatne nesouvisi s datama jako takovyma.

Navic reneder se sirkou silnic nepracuje (overeno).