[Talk-cz] Dotaz novacka - sousedici plochy kolem pozemnich komunikaci (prilinani ploch k pozemnim komunikacim)

Mike mike na mikecrash.com
Středa Červenec 13 09:04:42 UTC 2011

Zdravím,

osobně cesty a plochy nespojuji, protože to není to samé. Les nekončí
uprostřed silnice, většinou není ani na kraji silnice, ale mezi je
příkop, který je další 1-2m široký.

Jediný případ, kdy to spojuji, je plot, který i zmiňuješ. Pokud je
oplocený sad nebo les, tak udělám plochu jako les a zároveň na ní dám
tag fence - je to velmi důležitý tag, přestože ho málokdo taguje.

Jak již bylo řečeno - se spojenými cestami s plochami se špatně pracuje,
spojovat jen plochy k sobě.

Pokud je u silnice z jedné strany les a z druhé zástavba, tak nakreslím
les mimo silnici, kde opravdu končí, a landuse=residential plochu
protáhnu až k tomu lesu, protože tyto plochy využívám v navigaci pro
omezení rychlosti v obci - hledám silnice uvnitř residential ploch.
Navíc to tak většinou je, že silnice je v obci a patří k rezidenční zóně.

Mike