[Talk-cz] MTB mapa - aktualizace, poznamky k datum

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Středa Červenec 13 22:17:43 UTC 2011

Ahojte,

nasel jsem si konecne trochu casu na vylepsovani MTB mapy -
http://tchor.fi.muni.cz:8080/
Po drobnem vypadku uz snad zase bude dostupna.

Zatim jsem se pustil do vykreslovaciho stylu:
-konecne jsou odstranene pruhledne tluste ruzove cyklostezky ala
OpenCycleMap
-pomoci patche mapniku (ticket #180) jsou vykreslovane soubezne stezky KCT i
cyklotrasy paralelne (patch neni dokonaly, v prilis klikatych cestach ma
problemy, ale ve vetsich priblizenich je to pokrok, oproti predchozim
metodam)
-vylepsene vykreslovani vodnich toku a jejich popisku
-systematictejsi vykreslovani highway='track' podle tagu tracktype
-zmena zobrazeni zeleznic, tunelu, mostu
-zobrazene nektere POI, ktere chybely - zamky, hrady, jeskyne, vysilace,
rozhledny (symboly zatim nejsou v legende a casem snad budou hezci, nevi
nekdo o nejakych sikovnych volne dostupnych ikonach pro tyto ucely?)
- a spousta dalsich drobnosti...

Behem uprav jsem v datech objevil par zajimavych veci. Nejsem tvurce dat,
takze neznam vsechny souvislosti a jenom vznesu par podnetu, co bych v
datech uvital:
-K mestum doplnit priblizny pocet obyvatel. Treba z wikipedie je to snad
volne dostupne.
-K obecnym vezim: man_made='tower' doplnit i tag tower_type. Bez nej nema
smysl to vykreslovat, jednou je to vysilac, podruhe komin nebo vez
kostela...
-Rozlisit aeroway='aerodrome'. Soucasny stav haze do stejneho pytle
mezinarodni letiste i travnata letiste uprostred pole.
-Pridat k historic='castle' tag castle_type - rozlisovat tak hrady a zamky
(da se spekulovat co je hrad a zamek, ale ve vetsine pripadu je to jasne).

Kdyby se do toho nekdo chtel postupne pustit, bude to skvele. Casem si
vzpomenu urcite i na dalsi veci tak kdyztak zas neco poslu.

Jinak vsem prispevatelum diky za jejich vytrvalost, jakekoliv postrehy,
podnety a pripominky vrele uvitam tady nebo na mailu. Uvedene zmeny je treba
jeste trochu ladit, v legende se objevi casem.

Smazal jsem cache dlazdic takze budte prosim trpelivi. Pokud se dlouho nic
nenacte, kliknete napravo dole na permalink, vsak uz to znate:-)

Uzivejte leta a OSM zdar,
Martin