[Talk-cz] Dotaz novacka - sousedici plochy kolem pozemnichkomunikaci (prilinani ploch k pozemnim komunikacim)

Pavel Bokr (OSM) osm na kraluvdvur.cz
Čtvrtek Červenec 14 09:25:00 UTC 2011

Diky vsem za odpovedi a doporuceni, plochy k silnicim a ulicim pripojovat
nebudu a omlouvam se za chybnou interpretaci kdy jsem na to pohledl tak ze
by se jedna o linii v ose komunikace reprezentuje tato "tenka cara" celou
komunikaci od kraje do kraje takze co sousedi jsem spojil (tam kde byla
treba zelen mezi zastabvou a silnici tak jsem u silnice nakreslil zelen a tu
napojil na linii silnice).

Co jsem napojil a co se da tak opravuji, ale co v pripade vychozenych pesin
nebo uzkych cest ci chodniku kdy linie uz mnohem vice odpovida sirce
prislusne pozemni komunikace a kdy opravdu je tesne z jedne strany plocha A
tesne z druhe strany plocha B (napr pesina po rozhrani louky a lesa; chodnik
tvorici tesne rozhrani mezi zastabvou (residental) a zeleni apod). I v tehle
pripadech kdy uz nejsou rozlisitelne ty hranice jako u ulic a silnic kde
vest jeden okraj, osu komunikace, druhy okraj je nutne mit tri linie tesne
vedle sebe nebo tady uz se da napojeni prekousnout pokud to tedy tesne
sousedi? A nebo mimo zastavena uzemi treba u polnich cest kde opet tesne
sousedi plochy - tam je taky nutne vyklikavat a odhadovat z orotofota kudy
vest tesne podel sebe ty tri linie?

Omlouvam se ze s timto znovu otravuji, ale jeste tohle kdyby slo upresnit
pro tyhle pripady kdy uz je to pak skutecne velmi tesne i kdyz se budu
snazit tam kde to rozumne pujde to nenavazovat.

PBokr

Dne St 13. července 2011 Marek Prokop napsal(a):
> Ahoj,

> Rozhodující přeci je, zda reálně spojené jsou, či nejsou. Neumím si
> představit, že by okraj lesa a okraj s lesem sousedící louky nebyl
> totéž. Totéž platí pro mnohé cesty a silnice.

ano jistě - okraj louky/lesa je spojen s *okrajem* silnice

potíž je pouze v tom, že v mapě typicky není zakreslen *okraj* silnice,
nýbrž
její střed, což jaksi není totéž, a tedy by to s tou loukou/lesem spojeno
být
nemělo

K.