[Talk-cz] Dotaz novacka - sousedici plochy kolem pozemnichkomunikaci (prilinani ploch k pozemnim komunikacim)

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Červenec 14 11:17:03 UTC 2011

Dne 14.7.2011 11:25, Pavel Bokr (OSM) napsal(a):
> [...]
> rozlisitelne ty hranice jako u ulic a silnic kde vest jeden okraj, osu
> komunikace, druhy okraj je nutne mit tri linie tesne vedle sebe nebo
> tady uz se da napojeni prekousnout pokud to tedy tesne sousedi? A nebo
> mimo zastavena uzemi treba u polnich cest kde opet tesne sousedi
> plochy - tam je taky nutne vyklikavat a odhadovat z orotofota kudy
> vest tesne podel sebe ty tri linie?
>
> Omlouvam se ze s timto znovu otravuji, ale jeste tohle kdyby slo
> upresnit pro tyhle pripady kdy uz je to pak skutecne velmi tesne i
> kdyz se budu snazit tam kde to rozumne pujde to nenavazovat.

Obecne se nedoporucuje slucovat linie a plochy pripadne "ruzne a
nesouvisejici" objekty => neni to zakazany, ale muze to zlobit.
Pro jednoduchost, staci si predstavit, ze si stahnu trebas jen lesy a
zacnu snima hejbat, protoze ten les, co byl az k silnici je uz
vykacenej. Pokud stejny body sdili i silnice, o ktery ale netusim ze tam
je, tak zacnu hejbat i s ni.