[Talk-cz] Zadost o kontrolu

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Červenec 21 12:19:38 UTC 2011

maxspeed se má dávat jen tam, kde je to vyloženě upraveno značkou. Je
totiž pro navigaci rozdíl, jak jet v obci a jak mimo obec, kde je jen
omezena rychlost. To jsou dvě rozdílné věci.
O tomto se již zde dlouze diskutovalo a k ničemu se moc nedospělo, v
podstatě byly tyto návrhy:
1. dělat to podle residential - současný stav, ten ale nekopíruje přesně
značení značkami, ale v praxi to moc nevadí, používám to v mcnavi a
funguje to uspokojivě
2. definovat oblast jako traffic=citilimit, to ale není schválený tag a
nikde se nepoužívá,muselo by to projít schvalovacím procesem, aby se to
rozšířilo
3. dát na všechny vjezdy do obce - tedy na node - značku začátek obce,
software by pak podle toho usoudil, kde začíná obec a končí - jenže když
se nedá na jedinou cestu značka, tak to selže

Mike