[Talk-cz] Zadost o kontrolu

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:10:17 UTC 2011

Dne 21.7.2011 14:02:56 napsal Pavel Bokr \(OSM\):
> From: "Stanislav Brabec"
>

> Nad timhle jsem taky premyslel (obzvlast po mem dotazu na pripojovani
> ploch k liniim kdy bylo sdeleno kreslit tam kde to skutecne zajima),
> ale to pak podle topologickeho pravidla, ze neni pripustne prekryvat
> plochy s ruznym landuse by zrejme jen krkolomne slo resit rozdeleni
> zastavby v obci do ruznych casti, kdy treba u nas je misto kdy je
> kolem silnice pole/louka, tak, aby silnice byly od znacky po znacku
> vedene v landuse=residental i kdyz kolem silnicie treba zrovna obytna
> [...]

Pokud to chápu dobře, tak landuse je obecnější rozlišení než
louka/les/zahrada/dům/silnice. Součástí rezidenční oblasti může být
dům, zahrada, školní pozemek, dětské hřiště, kostel i silnice. Chybou
by bylo jen to, pokud by se překrývalo landuse=residential s jinou
landuse oblastí (např. landuse=industrial).

Pravda, trochu v tom dělá nepořádek landuse=village_green, který se u
nás používá na kdejaký zelený plácek.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx