[Talk-cz] Maxspeed v obcích ( Was: Zadost o kontrolu )

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Čtvrtek Červenec 21 12:56:21 UTC 2011

Tag maxspeed je možné podle  dávat i tam, kde to není explicitně vyjádřena
značkami. K rozlišení slouží  poměrně hojně používaný tag source:maxspeed
viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:source:maxspeed
není tedy potřeba vynýšlet nějaká česká národní specifika.

=TT=