[Talk-cz] křižovatka dvou a více cest zakreslených jako dvě ways

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Čtvrtek Červen 9 18:10:38 UTC 2011

Martin Kokeš píše v Čt 09. 06. 2011 v 18:52 +0200:
> Tím se IMHO poruší síťová topologie ne? Když dělám mapy pro Waze, musím na takovém místě prostě nastavit zákazy odbočení.

Nemyslím si. Jen je navigace považuje za mimoúrovňové křížení. Což podle
mne až tak nevadí - za křižovatku, a místo, kde lze odbočit, bude
považovat křížení ze sousedním pruhem tak jako tak.

Připadne mi poněkud nepříjemné přidávat do každého bodu křížení (a že
jich je) dvě relace se zákazy odbočení. Navíc je taková práce velmi
náchylná na chyby.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx, ICQ 116020046, xmpp:utx na jabber.cz