[Talk-cz] křižovatka dvou a více cest zakreslených jako dvě ways

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Červen 9 21:16:31 UTC 2011

> Jak to správně řešit? Kromě skupiny relací přikázaného směru jízdy
> v každém bodě křížení (čož v tomto případě bude asi 8 relací) mne napadl
> poněkud záludný způsob řešení: v místech, kde je nežádoucí jiný směr než
> přímý (u obou protínajících se cest) prostě smazat bod křížení. Má
> takové řešení nějaký háček?
*** Ja jsem napocital a pridal 7 relaci. To mimourovnove reseni jsem
zkusil taky a vysledek je jednoznacne pochopitelny pro routovani, ale
ostatni muze uvest ve zmateni uzivatele. Asi bych se drzel relaci, zas
tak slozitejsi to neni (JOSM plugin Turnrestrictions).

ha
hanoj