[Talk-cz] Mlýnský náhon není potok ...

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Červen 10 12:30:38 UTC 2011

A nejsou tam oba názvy? Budějicema protéká Dobrovodský potok, který se
najednou od jednoho místa  [1] mění na Dobrovodskou stoku, ale ve
skutečnosti se od tohoto místa používají oba názvy (a v OSM máme jen
stoku)...

A Mlýnský stoka je jak na Malši v ČB [2] tak na Malši v Plavu [3]

[1] http://osm.org/go/0JlkvKt8w--
[2] http://osm.org/go/0JlkoE2KM--
[3]http://osm.org/go/0Jlg8L5Ws--

J&D