[Talk-cz] Nová cyklomapa

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Neděle Červen 19 09:07:03 UTC 2011

Ahoj,

vypada to zatim velmi hezky - musim rici, ze jsi mi udelal velkou radost.
Akorat ohledne nejakeho sjednoceni - unika mi nasledujici:

plati, ze http://cozpserver2.jinonice.cuni.cz/mtbmap/index.html ===
http://tchor.fi.muni.cz:8080/ ?

Byl bych rad, kdyby jeden z techto projektu pokracoval a byl udrzovan na
nejake smysluplne adrese - domenu rad koupim a nasmeruji tam, kam bude
potreba.

S lidmi z Prahounakole.cz jsem take v kontaktu a je mozne, ze by se
spoluprace techto projektu mohla vyplatit obema stranam.