[Talk-cz] Nová cyklomapa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Červen 19 09:14:22 UTC 2011

Ne, cozpserver2 je jen teď na testování. Mapa vznikla pro PrahouNaKole, kde nad ní budou vrstvy s doporučenými trasami a dalšími komentáři.

Změny posílám Martinu Tesařovi, který je snad časem v nějaké podobě zařadí do jeho MTB mapy. Jestli by to mělo běžet na vlastní doméně se domluv s ním.

Taky by se mi líbilo, kdyby to bylo možné pustit pro celý svět, ale to asi taky záleží na Martinovi. Možná na to není ten jeho server dost výkonný.