[Talk-cz] Oauth strasi?

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Červen 21 15:07:41 UTC 2011

Díky. Ale ještě z toho shrnutí nerozumím, jak to tedy podle nové
licence bude v tom modelovém případě:

"Pokud někdo vaše data používá pro mapu s několika vrstvami v knize,
co všechno má být pod CC-BY-SA? Jen vrstva OpenStreetMap a její
úpravy? Celá mapa včetně nesouvisejících vrstev a značek? Celá kniha?"

Tohoto se patrně týká odstavec:

"Podle nové licence může mapu uvolnit pod jakoukoli licencí chce,
pokud uvolní všechny doplňky a vylepšení, které k našim datům přidal.
Hlavním důvodem pro tuto změnu je, že mapy lze nyní vytvářet pomocí
vrstev z nekompatibilních zdrojů dat."

Těmi doplňky se myslí např. software, který použil k vytvoření mapy z
dat, data jiných vrstev? Tedy nyní lze vzít OSM data, vytvořit z jich
libovolným způsobem mapu (např. pomocí nějakého software, který není
"volný"), dokreslit si na ni nějaké další informace (např. trasu
nějakého závodu), které neuvolním ... a tohle po změně licence již
nepůjde (tedy s novými daty, které nejsou licencovány i starou
licencí)?

Tedy změna licence přidává omezení na využití dat?

Honza