[Talk-cz] Oauth strasi?

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Červen 21 16:02:57 UTC 2011

Řekněme, že by se opravdu někdo našel a data začal prodávat. Kdo by je
ale koupil, kdy je může získat zdarma přímo z OSM? Jistě - někdo by se
najít mohl, ale nevidím v tom žádné podstatné riziko. Obdobně
vydělávat lze např. i prodejem GPL software, ale kdo GPL software
kupoval, když jej může mít zdarma?

Také by mohl data nějak vylepšit a prodat vylepšená data. Ale to je
velmi podobný případ. Kdo by koupil takto vylepšená data za větší cenu
než je cena tohoto vylepšení? Mohl by si totiž vzít zdarma data z OSM
a vylepšit si je stejně.

Honza