[Talk-cz] Oauth strasi?

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Červen 21 15:43:28 UTC 2011

"Přirozenou nevýhodou demokracie je, že těm, kdo to s ní myslí poctivě,
nesmírně svazuje ruce, zatímco těm, kteří ji neberou vážně, umožňuje
téměř vše." (V. Havel)

Jinymi slovy - cela tahle habadura se dela vlastne jen proto, ze by v
budoucnu (nebo soucasnosti) mohl nekdo vytezovat OSM a prodavat to jako
svoji praci.

Xfree a Xorg - celkem hezke prirovnani - akorat u Xek neni ten vyvoj tak
strasne rychly jako u OSM... Navic ne mala skupina lidi podporila zmenu
na ODBL (skoro 50% vsech) Bohuzel OSM pro me neni jen ta databaze ale i
vsechno kolem - servery, sluzby - a to neni malo. Neumim si v tuhle
chvili predstavit zivotaschopny fork.