[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Čtvrtek Březen 10 22:18:02 UTC 2011

Netřeba nic počítat. Mapnik používá „malířův algoritmus“ - nakreslí všechno,
přičemž pozdější objekty (ty co jsou výše) přepíšou všechny objekty níže.

Už jsem k bugu [1] poslal patch, který vodstvo řeší konkrétně tím, že přesouvá
vodní cesty pod plochy. Zkoušel jsem ho a pro náš případ funguje pěkně. Je k
tomu však nějaká námitka ohledně vodních tunelů, nicméně brzy se snad dočkáme
funkčního vykreslování.

Ještě přesunout ty administrativní hranice do zvláštní vrstvy a bude se mi ten
výchozí vzhled i líbit :-)

Aleš Janda

[1] http://trac.openstreetmap.org/ticket/3468