[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Březen 11 09:34:45 UTC 2011

Dne Čt 10. března 2011 Aleš Janda napsal(a):
> Netřeba nic počítat. Mapnik používá „malířův algoritmus“ - nakreslí
> všechno, přičemž pozdější objekty (ty co jsou výše) přepíšou všechny
> objekty níže.

hm, takže pokud tomu rozumím správně, tak s "layer logikou" by les nebo
vpodstatě jakýkoliv objekt musel mít -2, aby se přes něj vykreslil průběh
ponorné řeky (pokud mě v mapě zajímá), která bude mít -1, protože je pod
normálním povrchem

v případě vodní plochy, řeka v ní bude mít tedy stále -1, a plocha bude mít 0,
čímž dojde k tomu, že se plocha vykreslí nad řekou a zakryje ji

což je samozřejmě pěkná blbost

asi mi furt něco nedochází

no nic, zalezu zpátky do své nory, nějak se dohodněte, hoďte to na wiki, ať je
to snadno dohledatelné, budu se tím řídit když na něco narazím
(btw, pokyny pro místní tagování by stály za významné doplnění ... já vím, je
to wiki, může každý ... a ještě jsem ani zdaleka nedodělal ty turistické
značky, co jsem už dost dávno nakous ... achjo, nemohla by ta zima bejt delší
a mít víc a ještě delší večery? :-/ )

K.