[Talk-cz] pravopis

Jakub Rychlý jakub.rychly na weboveaplikace.info
Sobota Březen 12 11:06:31 UTC 2011

Já problém v označení zříceniny a rozcestníku nevidím. Když mapuju zříceninu a mám za to, že se jmenuje Templštejn, tak dám name Templštejn. Když mapuju rozcestník co stojí u ní a je na něm napsáno Templštýn, tak mu dám name Templštýn. Svědomí mám čísté, pokaždé jsem mapoval něco jiného. Chápu, že to neřeší problém, kdy se u jednoho objektu používá více názvu a neví se, který je správnější.

Teď mně tak napadlo, bylo by velké zvěrstvo oddělit alternativní názvy středníkem?

Rychlý