[Talk-cz] dibavod: vodní toky uvnit? vodních ploch

Mike mike na mikecrash.com
Sobota Březen 12 12:11:34 UTC 2011

Přesně tak, layer jen označuje, kde co je. Zobrazení pak je na
rendereru. On to může zobrazit klidně přes, ale třeba to vyčárkovat
apod. Tady jde o to, aby se to nekreslilo vůbec. Možná by třeba šlo
udělat nějaký univerzální tag (třeba hidden), který by pak fungoval na
vše, ne jen underwater pro vodní toky.