[Talk-cz] omezení tagu na 255 znaků

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pondělí Březen 28 21:52:01 UTC 2011

zdar,

Dne Po 28. března 2011 Petr Morávek [Xificurk] napsal(a):

> Já teda na wiki našel jen:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:destination

destination != destinations ... hm, tak teď to na wiki taky nemůžu najít, tak
to šlo přes list? - doufám, že nemystifikuju, fakt jsem přesvědčen, že jsem to
někde v popisu jak tagovat turistické trasy četl ... ale když se člověk podívá
na skript generující seznam tras a na to, jak se to používá, tak je to taky
dost jasné ...

> A osobně mi není dost dobře jasné, k čemu je vyplňovat do toho tagu
> názvy "všech" rozcestníků na dané trase - to můžu zjistit tak, že si ty
> názvy rovnou vytáhnu z jedotlivých rozcestníků v relaci.

pokud v té relaci jsou ... anebo pokud tam není nic navíc - u odboček jsou
obvykle rozcestníky dva, na odbočce a cíl odbočky, dávat tam oba mi taky
přijde na nic

> Řekl bych, že
> má smysl tam hodit název začátku, konce

a když je trasa okružní, tj. žádný začátek a konce nemá?

> a pár význačných bodů na trase -

jak se pozná význačný bod? - je to nádraží, hospoda, hrad, vyhlídka, velká
křižovatka ...?

> takový údaj může sloužit pro rychlou identifikaci trasy v nějakém
> seznamu,

to je potíž, když člověk zná jeden-dva body na trase, a zrovna ty tam nebudou?

ono by se dalo říct, že trasa se dá identifikovat dle názvu nebo dle ref ...
hm, tak tak třeba že ten Třebíčský okruh se jmenuje Třebíčský okruh jsem
dohledal akorát na tištěné mapě KČT, Shocart o tom neví, vyhledávač tras si na
názvy teď nějak nehraje, a horkotěžko jsem to dohledával na netu v nějakém
blogu, abych učinil úlitbu svědomí a licenci, že jsem to neopsal z té mapy ...
jinak bych o tom nevěděl, i když jsem ho kus šel (jo, nemám zrovna fotky
rozcestníků ani jsem si nepsal poznámky, jestli to tam někde bylo zmíněný, že
se tak ta žlutá jmenuje)

> ale rvát tam všechno mi přijde celkem zbytečné.

mně se to taky tak úplně nelíbí, ale viz výše, nenapadá mě nějaký rozumnější
klíč dle kterého tam objekty vybírat - seznam rozcestníků, které jsou přímo na
trase, je prostě jednoznačná věc

K.