[Talk-cz] omezení tagu na 255 znaků

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Březen 29 05:08:26 UTC 2011

Ahoj,

ten tag "destinations" jsem vymyslel já, a jeho účelem bylo, že se tam
dají koncové cíle tras (tedy dva, případně o několik více) z rozcestníků,
aby se zjednodušilo spojování více úseků trasy do jedné. Hodí se to taky
na seznamu tras, kde je hned vidět o jakou trasu se jedná.

Pokud je ta trasa kompletní, tak ten tag už nemá příliš velkou informační
hodnotu.

Myslím tedy, že je rozumné tam dávat dva koncové cíle, maximálně ještě
několik významnějších. Pro určení všech rozcestníků, které jsou na trase
je vhodnější je přidat do relace a dát jim roli "guidepost".