[Talk-cz] Linky MHD

honny honnycze na gmail.com
Pondělí Květen 16 13:33:21 UTC 2011

> Ale tak je to s OSM - každý si tam může dát co chce a každý si pak může
> věřit čemu chce. Co se týče linek, tak asi málokdo (nikdo?) bude hledat
> trasy autobusů podle OSM.

No, nedávno se mě na to někdo ptal, jestli neexistuje překryvná mapa
pro Garmin s linkama mhd. :)

K té stabilitě - metro a tramvaje většinou drží dlouhodobě. A,
minimálně v Brně, relativně i autobusy. Ostatně proto sem to před lety
( :D ) mapoval. Ale asi to chce poopravovat, kouknu na to. To stejné s
IDSJMK.

Starý linky, to ne... K tomu nevidím důvod.
Vycházel sem z Německa, kde je toho zmapováno docela dost.

Brno - http://www.xn--pnvkarte-m4a.de/?zoom=14&lat=49.19505&lon=16.59984&layers=BT

~ honny