[Talk-cz] Linky MHD

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Květen 16 15:12:09 UTC 2011

Dne Mon, 16 May 2011 15:21:19 +0200 Mike <mike na mikecrash.com> napsal(a):

> [...]
> budkou, tak samotné linky se mění v podstatě každý rok, takže bych je
> tam nedával. Samozřejmě to neznamená, že si je tam někdo nemůže dát, ale
> taková informace bude za pár let bez nějaké časté kontroly nevěrohodná.
>
> Co se týče starých tras, tak asi nemá cenu je tam nechávat, Je to
> zbytečná informace, že tam kdysi dávno jezdil nějaký autobus, který teď
> jede jinudy.
>
> Ale tak je to s OSM - každý si tam může dát co chce a každý si pak může
> věřit čemu chce. Co se týče linek, tak asi málokdo (nikdo?) bude hledat

Sítě MHD jsou většinou dost stálé, probíhají většinou drobné úpravy jednou
za rok - už jenom kvůli lidem, kteří jsou na to zvyklí. Tak rozsáhlé
změny, jaké popisuje Honza jsou docela neobvyklé.
Naopak zmapování sítě může mít různé využití - vizualizace navigované
trasy, schéma linek

Mapovat má myslím cenu všechno, co bude nějak udržované a co se včas do