[Talk-cz] silnice - bod rozdělení na 2 ways není křižovatka - jak značit?

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 14:45:30 UTC 2011

> Část Resslovy ulice je rozdělena souvislým betonovým dělícím pásem, asi
> půl metru vysokým. Část pouze vodorovnou dopravní značkou Šikmé
> rovnoběžné čáry (V13a).
>
> Část s betonovými zábranami jsem nakreslil jako dvě ways, část oddělenou
> značkou V13a jako jednu.
*** Way se kresli v ose komunikace/ulicniho profilu tj.:
 a) ------
 b) =====

To cos nakreslil  =>---<=  neni osa komunikace, ale spise routovaci
graf. Radeji tedy a) nebo b).

PS:  "Strednim delici pas" je napr na dalnici. "Betonova svodidla"
nebo "stredni delici ostruvek" na Resslove neni "stredni delici pas".

ha
hanoj