[Talk-cz] silnice - bod rozdělení na 2 ways není křižovatka - jak značit?

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Čtvrtek Květen 19 14:07:56 UTC 2011

hanoj píše v Čt 19. 05. 2011 v 13:55 +0200:

> *** ten graficky dojem z toho ulicniho grafu je pro mne velmi matouci.
> Na wiki jsme kdysi napsali, ze dvojite way se kresli tehdy, pokud jde
> o silnici se strednim delicim pasem.
>
> Resslova by mela IMHO byt jedna way v cele delce, protoze ulice je v
> cele delce priblizne stejne sirky a neni delena strednim delicim
> pasem.

Část Resslovy ulice je rozdělena souvislým betonovým dělícím pásem, asi
půl metru vysokým. Část pouze vodorovnou dopravní značkou Šikmé
rovnoběžné čáry (V13a).

Část s betonovými zábranami jsem nakreslil jako dvě ways, část oddělenou
značkou V13a jako jednu.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx