[Talk-cz] Sakrální stavby

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Květen 22 18:40:14 UTC 2011

Ahoj,

měnil jsem pouze sv. na svatý(á,é) a jinak název nechával být (včetně
velkých/malých písmen). Jak už tady zaznělo, je rozvinutí algoritmicky
téměř neřešitelný úkol (na rozdíl od zkrácení) a za správný se považuje
tvar bez zkratek.

Jinak si myslím, že by se mělo nějakým přídavným tagem rozlišit o jaký typ
stavby jde (kaple, kostel, klášter), čímž by odpadla nutnost dávat to do
závorek (což není příliš algorithm-friendly). Pro klášter existuje
"historic=monastery"
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:historic%3Dmonastery), pro kapli
nevím.

Sice jsem také někde četl doporučení, že typ stavby do názvu nepatří, ale
myslím, že do "name" patří pokud možno oficiální (nebo pseudooficiální)
název stavby včetně slov "Kostel" nebo "Chrám", pokud jsou jeho součástí.
Všechny ostatní informace by bylo dobré popsat pomocí jiných tagů.
Pozn.: rozcestníky mají často typ objektu v závorce, u nich ale jde o
součást oficiálního názvu, takže to tam patří.

--
Petr Dlouhý