[Talk-cz] Sakrální stavby

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Květen 26 09:58:20 UTC 2011

Souhlas,

a) zkratky nepouzivat, resilo se to uz nekolikrat
b) do nazvu pouzivat to, co se jako nazev pouziva => napr "Chram svateho
Vita", u kostelu je to takove "jak kdy", nekdy se pouziva jen napr "U
svate Anny", nekdy "Kaple u svate Anny" nekdy "Kostel u svate Anny" ...
=> drzel bych se toho, co ma nejcastejsi vyskyt pripadne je nekde
uvedeno jako oficialni.
c) typ by samozrejme mel mit svuj tag, ale melo by se to spis vztahovat
na architektonicke reseni (IMO) - kaple = mala stavba nebo soucast jine
budovy, kostel = specializovana budouva s lodi a prevazne se zvonici
..., chram, bazilika .... Proc? Predevsim proto ze v mape me ani tak
nezajima, ze nekde sidli jen lokalni farar a jinde papez, jako to, ze
tam je nejak velka cirkevni budova.