[Talk-cz] MTB mapa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pondělí Listopad 28 09:24:49 UTC 2011

Ahoj,

myslím, že by bylo dobré, kdyby bylo vyřešené kreslení kamenů a útesů lépe (v Mapniku to je dost nekompletní). Jde o následující situace:

tag "natural=cliff" je na
   -bodech -> měly by se kreslit trojúhelníky
   -ploše -> měla by se kreslit šrafovaná plocha se zubatým okrajem
   -ploše + "area=no" -> měl by se kreslit jen zubatý okraj

tag "natural=stone" na bodu by se mohl kreslit jako černé kolečko

Ve všech případech by to mělo vykreslit i name (u bodu pod/nad, u plochy doprostřed, u linie na okraj).

Jinak je tam chyba, že se křížky kreslí nad "highway=path" i v zoomech, kde už se ta cesta nekreslí.

> Od: Martin Tesar <osmmtb na gmail.com>
> Předmět: [Talk-cz] MTB mapa
> Datum: 23.11.2011 15:19:04
> Ahojte,
>
> po vypadku zpusobenem problemy s diskovym polem na serveru je MTB Mapa opet
> k dispozici na http://mtbmap.cz/
>
> Ve chvilce casu jsem zkusil vylepsit vykreslovani turistickych a MTB tras
> tak, aby byly offsetovane porad na stejnou stranu cesty a zbytecne
> "nepreskakovaly" kvuli orientaci useku cesty. Preskakujou ted pouze na
> krizovatkach s jinymi znacenymi trasami. Musel jsem od zakladu predelat
> [...]

Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz